Kalite Yönetim Sistemi’ nin şartlarına uymak, etkinliğini sürekli iyileştirmek. Bu amaç doğrultusunda yönetim olarak gerekli desteği vermek ve çalışanların katılımını sağlamak.
Sektördeki talep ve beklentilerini objektif biçimde değerlendirerek; müşterilerin iş kalitelerini yükseltmeye yardımcı olan yenilikçi, gelişmeci yaklaşımlar üreterek müşteri algısında, bir tedarikçiden çok bir çözüm ortağı olmak.
Müşteriler tarafından tercih edilen ve onların memnuniyetini ön planda tutan ve bunu sürdürülebilir hale getiren, hizmet kalitesi ile sektörün örnek gösterilen lider firmalarından biri olmak.
Uluslararası pazarda sektöre yönelik yeni teknolojileri yakından takip etmek, müşterilerin günümüz beklentilerine çözüm ortağı olabilmek ve uygulanabilir şartları yerine getirebilmek için yeni teknolojileri müşterimiz lehine hayata geçirmek.
Gerçek başarının paydaş memnuniyetinden geçtiğinin bilinci ile paydaşların memnuniyetini sağlamak.
Kaliteli yönetim sistemi kapsamında yer alan tüm süreçlerin faaliyetlerini, her biri için belirlenen hedefler çerçevesinde sürdürmek ve sürdürülebilirliği belirli bir zaman aralığında izlemek.